Apjuk kérése valami szaftos husi ebédre.
Én valami tejszínesre gondoltam. Rövid keresgélés után ezt találtam.
Majdnem olyan, mint amit anno idején a Balatonon ettem...

Hozzávalók
  • 4 nagyobb karajszelet , csont nélkül
  • 50 dkg zöldborsó
  • 2 dl tejszín
  • 1 csokor petrezselyemzöld
  • 1 ek zsír
  • 1 ek vaj
  • kevés liszt
  • bors

Elkészítés

  1. A karajszeleteket kiverjük, sózzuk, borsozzuk, pár percig állni hagyjuk, majd egy kevés lisztben megforgatjuk.
  2. A zsírt felforrósítjuk, és a hússzeleteket mindkét oldalukon hirtelen pirultra sütjük. Kivesszük, félretesszük.
  3. A visszamaradt zsírt felszaporítjuk egy kevés vajjal, beleöntjük a zöldborsót.
  4. Annyi vizet öntünk alá, hogy épp ellepje, sózzuk, borsozzuk, bőven megszórjuk finomra vágott petrezselyemmel.
  5. Ha már forr, viszatesszük a hússzeleteket, és az egészet lassú tűzön, fedő alatt puhára pároljuk.
  6. Már így is kész és finom, de lágyabb ízű lesz, ha a borsós szaftot összeforraljuk némi tejszínnel.
előkészület: 15 perc
főzés: 20 perc

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresem...

Kapcsolat


Follow on Bloglovin

A konyha ördöge...

• 3 kisfiú anyukája • esküvőszervező/ műkörömépítő • blogger • twimom/ tvdmom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász

Még több MFKata...

Gasztroblogok

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye

Ti ezt nézitek

Vendégeim

...
A blogon látható ételeket MFKata készítette.
Akadnak olyan bejegyzések, melyekhez még nem töltöttem fel a receptet, de ami késik nem múlik!!!
Ha esetleg valamelyik étel érdekel, de nincs recept > szólj és máris előre veszem a listán :-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...