Almaidény van. Én nagyon szeretem az almát, de sütiben az igazi :-) Tavaly készítettem Dédikém almáspitéjét... arra vágynék, de azt hiszem ez még korai. Főleg így a Halottak napja környékén, amúgy is érzékeny vagyok. De! Sütinek lennie kell! Végül ezt találtam és hihetetlen módon, nagyszerű sikere lett. A fiúk körülbelül 10 perc alatt eltüntették. Végre ettek egy kis almát ;-)

Hozzávalók

  • 3 db tojás
  • 30 dkg cukor (lehet kevesebb is alma, édességétől függ) 
  • 30 dkg reszelt alma 
  • 1/2 cs sütőpor 
  • 30 dkg rétesliszt 
  • fahéj ízlés szerint (én fél kk-lal raktam) 
  • negyed kk gyömbér (elhagyható)
Elkészítés
Egy nagyobb tálba készítjük el a tésztát: az egész tojásokat, a cukrot, a sütőport, a fahéjat, a gyömbért habosra keverjük robotgéppel. Hozzáadjuk az almát, ha sok a leve, kicsit kicsavarjuk, lecsepegtetjük, összekeverjük. Jöhet bele a rétesliszt, ezzel is keverjük, végig robottgéppel dolgozunk. Sűrű piskótaszerű tésztát kell kapnunk, ezért ne egyszerre rakjuk hozzá a lisztet, hanem apránként. Liszt minőségétől függ, ezért előfordulhat, hogy picit több vagy kevesebb kell bele. Egy tepsit sütőpapírral kibélelünk, és beleöntjük a tésztát, egyenletesen elsimítjuk, tűpróbáig sütjük, mint a piskótát. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresem...

Kapcsolat


Follow on Bloglovin

A konyha ördöge...

• 3 kisfiú anyukája • esküvőszervező/ műkörömépítő • blogger • twimom/ tvdmom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász

Még több MFKata...

Gasztroblogok

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye

Ti ezt nézitek

Vendégeim

...
A blogon látható ételeket MFKata készítette.
Akadnak olyan bejegyzések, melyekhez még nem töltöttem fel a receptet, de ami késik nem múlik!!!
Ha esetleg valamelyik étel érdekel, de nincs recept > szólj és máris előre veszem a listán :-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...