Gondoltam újítok az alap gyümölcslevesünkön és csinálok egy kis szilvakrémlevest. Mivel volt még a tavalyi befőzésből befőtt, elő is kaptam gyorsan :-)

Hozzávalók

  • házi szilvabefőtt/ szilvakompót
  • kis doboz tejföl
  • 1-2 ek liszt
  • cukor
  • szegfűszeg, fahéj
  • vaniliás cukor

Elkészítés

A szilvabefőttet lecsepegtetjük. A levét felengedtem még kb egy liter vízzel. Ezt utánaízesítettem cukorral, fahéjjal, szegfűszeggel. Amikor felforrt, a lisztet és tejfölt összekevertem, tettem bele a meleg levesből majd az egészet vissza forró levesbe. Beleöntöttem a szilvát is és összeforraltam.

Elvileg így is fogyasztható, de gondoltam csavarok a dolgon és krémlevest készítek. Ezért lepürésítettem, de a szilva héja miatt át kellett még passzírozni. Tejszíncseppekkel díszítettem.

Előkészítés: pár perc
Sütési hőfok -
Sütési/főzési idő 20-25 perc

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresem...

Kapcsolat


Follow on Bloglovin

A konyha ördöge...

• 3 kisfiú anyukája • esküvőszervező/ műkörömépítő • blogger • twimom/ tvdmom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász

Még több MFKata...

Gasztroblogok

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye

Ti ezt nézitek

Vendégeim

...
A blogon látható ételeket MFKata készítette.
Akadnak olyan bejegyzések, melyekhez még nem töltöttem fel a receptet, de ami késik nem múlik!!!
Ha esetleg valamelyik étel érdekel, de nincs recept > szólj és máris előre veszem a listán :-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...