Talán nem titok, hogy már nagyon régóta egyetlen egy muffinreceptet használok. Ezt szoktam bonyolítgatni és eddig még SOHA az életben nem rontottam el. Azelőtt többfélét kipróbáltam, de soha nem volt az igazi. Amióta a TV-ben láttam ezt a receptet és felírtam, azóta a fiúk többször is kérik a Vaníliás muffint, vagy csokidarabokkal, kakaóporral, kókusszal, színesen vagy cukorkákkal, tejszínhabbal... bárhogyan. De az alaprecept mindig ez.
Meg is osztom veletek!!!



Mivel ez angol recepet, ezért poharakkal számol, de ígérem egyszer dkg-ban is elkészítem  receptet!
Az eredeti receptet írom, de én a feléből készítettem, mert féltem, hogy nem ízlik... minő tévedés!!!

Hozzávalók

  • 2 pohár liszt
  • 1 pohár cukor 
  • 1 vaniliás cukor, de ez már extra
  • 1 sütőpor
  • 1 pohár tej
  • 1/2 pohár olaj
  • 1 tojás

Elkészítés

A sütőt előmelegítjük.

Közben egy nagy tálban összekeverjük a száraz hozzávalókat (liszt, cukor, sütőpor). Készítünk egy mélyedést és ebbe öntjük az előzetesen összekevert nedves hozzávalókat. Jól kikeverjük.

Egy 12 darabos muffinformákat muffinpapirral béleljük vagy kiolajozzuk. Kb 2 evőkanálnyi jut mindegyikbe. Lehet, hogy soknak tűnik, de így szép muffinokat kapunk és nem olyan laposkákat...

Kb. 20 perc alatt kész, tűpróbával ellenőrizhetjük.

Előkészítés: 5-10 perc
Sütési hőfok kb 180 fok
Sütési/főzési idő 20-25 perc

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresem...

Kapcsolat


Follow on Bloglovin

A konyha ördöge...

• 3 kisfiú anyukája • esküvőszervező/ műkörömépítő • blogger • twimom/ tvdmom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász

Még több MFKata...

Gasztroblogok

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye

Ti ezt nézitek

Vendégeim

...
A blogon látható ételeket MFKata készítette.
Akadnak olyan bejegyzések, melyekhez még nem töltöttem fel a receptet, de ami késik nem múlik!!!
Ha esetleg valamelyik étel érdekel, de nincs recept > szólj és máris előre veszem a listán :-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...