Tegnap elfogyott az összes csíkos keksz... meg is kaptam, hogy ilyet aztán többet és sűrűbben :-)

Kerestem is receptet (kakaóporom elfogyott). Találtam egy igazi alapreceptet, amit aztán kedvemre variálhatok. Az első adagot 3 részre osztva készítettem el:
  • sima
  • csokiba mártott
  • fahéjjal kevert
    Gondoltam, ha marad elrakom egy dobozba és eláll a kamrában, ha bárki jön...
    Rosszul gondoltam. Fél óra alatt eltűnt mind...

    Vajas csillagok
    • 20 dkg vaj
    • 25 dkg liszt
    • 9 dkg cukor
    • csipet só
    1. A hozzávalókat összegyúrjuk.
    2. Pihentetjük a tésztát, legalább egy órát.
    3. Lisztezett deszkán 2-3 mm vastagra nyújtjuk, kedvünk szerint késsel vágjuk, szaggatjuk pogácsaszaggatóval vagy formával kivágjuk. ( A gyerekek most ezt a csillagot választották.)
    4. Sütőlemezen, előmelegített sütőben 11-12 perc alatt megsütjük.
    sütési hőfok: 180 °C
    sütési mód: alul-felül sütés

    0 megjegyzés:

    Megjegyzés küldése

    Keresem...

    Kapcsolat


    Follow on Bloglovin

    A konyha ördöge...

    • 3 kisfiú anyukája • esküvőszervező/ műkörömépítő • blogger • twimom/ tvdmom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász

    Még több MFKata...

    Gasztroblogok

    Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye

    Ti ezt nézitek

    Vendégeim

    ...
    A blogon látható ételeket MFKata készítette.
    Akadnak olyan bejegyzések, melyekhez még nem töltöttem fel a receptet, de ami késik nem múlik!!!
    Ha esetleg valamelyik étel érdekel, de nincs recept > szólj és máris előre veszem a listán :-)
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...