Végre eljött az én kedvenc ünnepem, melyre már hónapokkal ezelőtt rákészülök...
Viszont 2009 óta, amióta kishercegem megszületett azóta valami mindig közbejön.
December elsejével új házba költöztünk, melyet hamarosan megvásárolunk. De természetesen ez azt jelentette, hogy nem úgy ment a karácsonyi készülődés, mint másoknál. Mire kipakoltam minden zsákot és végre az új ház díszítésébe is belefogtam, jött egy fincsi járvány, ami szépen átfutott a családunkon (hála az égnek a férjem megúszta). De nem akárhogyan, minden 3 napra jutott valaki... így karácsony előtt két nappal  nálunk még sem a Jézuskának nem küldtünk SMS-t, sem a karácsonyi menü nem volt megvásárolva és nem még elkezdve... Mondanom sem kell, hogy a nagy szaladgálásban valami mindig kimaradt, ami nem az elfogyott...
Bár panaszra nincs okom, mert a végére csodálatos karácsonyunk lett tekintsünk el a lángoló fától. 
Az ételek finomak lettek, csodálatos képek születtek és minden elfogyott.
A bökkenő karácsony után született. Hasonlóan a 2011-es karácsonyi ételfotókhoz, az idei képeket is sikerrel letöröltem a telefonomról. A tanulság ebből az lett, hogy a nyuszi hoz nekem egy übercsoda-fényképezőgépet :-D
Szóval most mindentől eltérően receptem van és fényképem nincs :-(



Karácsonyi menü

Karácsonyi édességtál

Gasztroajándék


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresem...

Kapcsolat


Follow on Bloglovin

A konyha ördöge...

• 3 kisfiú anyukája • esküvőszervező/ műkörömépítő • blogger • twimom/ tvdmom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász

Még több MFKata...

Gasztroblogok

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye

Ti ezt nézitek

Vendégeim

...
A blogon látható ételeket MFKata készítette.
Akadnak olyan bejegyzések, melyekhez még nem töltöttem fel a receptet, de ami késik nem múlik!!!
Ha esetleg valamelyik étel érdekel, de nincs recept > szólj és máris előre veszem a listán :-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...